برگزاری دوره مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در واحد صنعتی اصفهان
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 21 آبان ماه، دوره آموزشی " مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع " ویژه مدیران و کارشناسان مراکز آموزشی واحد، برگزار شد.
دکتر رسول آقا داود عضو هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی، جایگاه و نقش ارباب رجوع در نظام اداری و تاثیر خدمت گیرندگان در ارتقای سلامت، اعتماد و بهره وری عمومی را بیان نمود و ضمن تشریح چگونگی استفاده از مولفه هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوط به مراجعین، روش های مناسب جلب رضایت ارباب رجوع را تشریح کرد.
گفتنی است؛ این دوره آموزشی، براساس آئیننامه آموزشی و توانمندسازی اعضای جهاددانشگاهی و با توجه به تقویم آموزشی واحد صنعتی اصفهان، به منظور ارتقا کیفی و شایستگی اعضای واحد، در زمینه مبانی نظری طرح تکریم و تغییر نگرش و ارتقای مهارت های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع در محیط کار براساس سرفصلهای مصوب دفتر مرکزی، به مدت 16 ساعت در سه روز( 29 مهرماه، 11 و 21 آبان ماه )، توسط معاونت پشتیبانی و همکاری معاونت آموزشی واحد، برگزار شد.
نظر شما :