به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱ کد : ۴۹۰۹۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۳۳
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتح‌الله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان، با شمارگان 250 نسخه، دارای 201 صفحه و 9 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائه‌ی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.

چاپ دوم این کتاب در تابستان 1401 با قیمت هشتصد و پنجاه هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :