به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «بازاریابی بین المللی (کسب مزیت رقابتی در بازار جهانی)» وارد بازار نشر شد

۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۳ کد : ۴۹۱۵۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۳۴۶
کتاب «بازاریابی بین المللی (کسب مزیت رقابتی در بازار جهانی)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «بازاریابی بین المللی (کسب مزیت رقابتی در بازار جهانی)» وارد بازار نشر شد

به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «بازاریابی بین المللی (کسب مزیت رقابتی در بازار جهانی)» تألیف دکتر مجید محمد شفیعی، دکتر ریحانه السادات طبائیان و نگین مختاری با شمارگان 500 نسخه، دارای 465 صفحه و 14 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در این کتاب تلاش شده است تا به روشی علمی، ضمن تبیین اصول بازاریابی بین‌الملل و اهمیت آن، به ارائه راهبردهای اساسی در مدیریت بازاریابی در سطح جهانی و نیز الگوها، راهکارها و فنون آزموده شده در این زمینه پرداخته شود تا از این طریق بتوان به مزیت رقابتی در سطح بین‌المللی دست یافت. 

چاپ اول این کتاب در تابستان 1401 با قیمت یک میلیون و 900 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :