تفاهم نامه همکاری برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت کار امضا شد

۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸ کد : ۵۲۱۹۹ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۰۴
جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت کار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت کار امضا شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد با اشاره به قرارداد و تفاهم نامه فی مابین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، از اخذ مجوز برگزاری دوره های ایمنی، توسط جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: نظر به سوابق و توانمندی های علمی و آموزشی این واحد، مذاکرات و پیگیری های لازم برای صدور مجوز برگزاری دوره های آموزشی مربوط به مباحث ایمنی و بهداشت کار انجام شد.

ریحانی افزود: پس از سنجش و ارزیابی های لازم، این مجوز از جانب مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار صادر شد که بر اساس آن دوره های آموزشی "ایمنی و بهداشت کار برای کارگران تحت پوشش پیمانکاران"، "ایمنی و بهداشت کار برای کارفرمایان"، "آموزش عمومی ایمنی ویژه مسئولین ایمنی کارگاه ها" و "شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک ویژه مسؤولین ایمنی" برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران کلیه کارفرمایان (پیمانکاران)، مسؤولین ایمنی کارگاه های مشمول قانون کار، جهت اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت پیمانکاری مؤظف به طی کردن دوره ی آموزشی ایمنی کار هستند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تأکید کرد: سازمان ها، دستگاه های دولتی و خصوصی، شرکت ها و صنایع می توانند جهت ثبت نام وگذراندن دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت کار به سامانه جامع روابط کار به آدرس prkar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: ایمنی و بهداشت کار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار


نظر شما :