برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۲ کد : ۵۳۶۷۱ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۹۶
برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان, مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی این واحد اظهار کرد: با توجه به استقبال فراوان علاقه مندان به فراگیری زبان انگلیسی در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی و همچنین برنامه های توسعه ای در نظر گرفته شده، به منظور تکمیل کادر آموزشی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، آزمون جذب مدرس زبان انگلیسی توسط این واحد برگزار می شود.

ریحانی گفت: بر اساس نظام جذب و نگهداشت کادر آموزشی، مشتاقان تدریس در مراکز جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان می توانند از دو روش آزمون متمرکز و یا شرکت در دوره های آموزشی تربیت مدرس که به صورت ترمیک و با آزمون ورودی غیر متمرکز انجام می شود اقدام نمایند. در این نظام، مزایای بیمه، حقوق ماهیانه، کارگاه های آموزشی رایگان ضمن خدمت و آشنایی با روش های مدرن تدریس و ... برای مدرسین پیش بینی شده است.

وی افزود: ثبت نام این مرحله از آزمون متمرکز تا اول اسفند ماه 1401 ادامه دارد و آزمون در روز جمعه 5 اسفند ماه برگزار می شود. علاقه مندان به منظور ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 20 به مراکز هشت گانه آموزش جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان مراجعه و یا به صورت اینترنتی از طریق درگاه این معاونت به نشانی jdeiut.ir اقدام نمایند.


 

کلید واژه ها: آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :