به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» وارد بازار نشر شد

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۹ کد : ۶۶۷۰۰ فرهنگی
تعداد بازدید:۳۳۵
چاپ اول کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین» تألیف سید جلال‌الدین حسینی دهشیری و علی رضائیان صباغ با شمارگان 500 نسخه، دارای 171 صفحه و 5 فصل، در قطع رقعی، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

با توجه به اهمیت هوشمندی کسب‌وکار یا هوش تجاری، در این کتاب در ابتدا به بررسی، تعریف مفاهیم و اجزا هوش تجاری پرداخته می‌شود. سپس به بررسی نقش هوش تجاری به‌عنوان ابزار تصمیم‌ساز در سازمان پرداخته می‌شود و همچنین کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و نقش آن به‌عنوان پشتیبان هوشمند تصمیم برای مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین، بررسی می‌گردد.

چاپ اول این کتاب در پاییز 1402، با قیمت یک‌میلیون و 30 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.


 

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان انتشارات کاربرد هوش تجاری در مدیریت زنجیره تأمین و خدمات آنلاین


نظر شما :