به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ چهارم کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۷۰۹۸۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۷۳
چاپ چهارم کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ  چهارم کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتح‌الله امیری عقدایی (عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان) و دکتر مجید فروزان (عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور) ، با شمارگان 500 نسخه، دارای 201 صفحه و 9 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائه‌ی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.

چاپ چهارم این کتاب در زمستان 1402 باقیمت یک میلیون و 400 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: چاپ کتاب


نظر شما :