برگزاری دوره آموزش جامع تعمیر بردهای الکترونیکی و بردهای صنعتی (اینورتر)

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳ کد : ۷۱۸۳۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۷
دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی و صنعتی (اینورتر) در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش جامع تعمیر بردهای الکترونیکی و بردهای صنعتی (اینورتر)

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی و صنعتی (اینورتر) در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی یک دوره آموزشی در زمینه هوش الکترونیک است که در آن موضوعاتی مانند تست و عیب یابی مدارهای دیجیتال و آنالوگ، لحیم کاری، تعویض قطعات معیوب و تنظیم و کالیبراسیون بردهای صنعتی و لوازم خانگی آموزش داده می شود.

عباسی افزود: با آموزش های ارائه شده در این دوره ، افراد می توانند مشکلات و عیوب موجود در بردهای الکترونیکی را به سرعت تشخیص و برای برطرف کردن آن ها اقدام کنند .

وی ادامه داد: آموزش‌های تئوری و عملی گنجانده شده در این دوره به افراد این ر امکان می دهد تا دانش و مهارت های تخصصی در زمینه تعمیر بردهای الکترونیکی را کسب کنند و در نهایت افراد به طور کامل و حرفه ای با این حوزه آشنا و وارد بازار کار شوند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از تجهیزات الکترونیکی در زندگی روزمره، تقاضا برای خدمات تعمیر و نگهداری این تجهیزات همواره در حال افزایش است و آینده شغلی در این زمینه بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

وی گفت: فراگیران پس از گذراندن این دوره آموزشی می‌توانند در انواع مشاغل مرتبط با حوزه الکترونیک اعم از لوازم خانگی، صنعتی، ارتباطات و کامپیوترها مشغول به کار شوند.

عباسی اضافه کرد: اولین گروه از این دوره آموزشی هشتم اردیبهشت 1403 درمرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد .این مرکز این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا این دوره را با اساتید برتر و در یک کارگاه با تجهیزات کامل بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :