برگزاری بیش از ۲۰۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه ایمنی کار و HSE توسط جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳ کد : ۷۱۹۰۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۸۰
بیش از ۲۰۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه ایمنی کار و HSE توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری بیش از ۲۰۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه ایمنی کار و HSE توسط جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، غلامرضا دواشی در حاشیه جلسه شورای مدیران مراکز آموزشی این واحد با اشاره به اهمیت آموزش ایمنی در محیط کار و حفاظت از سلامت کارکنان اظهار کرد: مهمترین موضوع قبل از شروع هر کاری حفاظت فردی و آموزش کارگران است و اگر این آموزش ها به درستی و به موقع صورت گیرد شاهد بهره وری بالاتر، کاهش غیبت ها و تعطیلی ها، کاهش هزینه های ناشی از حوادث و آسیب ها و افزایش رضایت کارکنان خواهیم بود.

وی در رابطه با عملکرد این مرکز در حوزه آموزش ایمنی، گفت: در سال 1402 بیش از 20000 نفر ساعت آموزش در مبحث ایمنی با عناوینی همچون ایمنی و بهداشت کار برای کارگران تحت پوشش پیمانکاران، شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک، ایمنی رانندگی تدافعی، ایمنی گاز طبیعی، ایمنی و آتش نشانی عمومی، ارگونومی، ایمنی کار در ارتفاع و ... برای کارگران و کارفرمایان و مسؤولین ایمنی شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ برگزار شد.

گفتنی است جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان از سال 1401 موفق به اخذ مجوز برگزاری دوره های ایمنی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار شده است و براساس سیاست گزاری های انجام شده در خصوص تخصص گرایی مراکز آموزش این واحد، آموزش های حوزه ایمنی و بهداشت محیط کار بر عهده مرکز آموزش های تخصصی شماره 6 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گذاشته شد.


نظر شما :