به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس برگزار شد

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲ کد : ۷۱۹۶۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۷۹
سی و نهمین دوره آموزشی  طراحی سایت با وردپرس به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا، متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد تا بتوانند با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌­نویسی سایت خود را راه‌اندازی کنند.

عباسی افزود: وردپرس به دلیل رایگان بودن، طراحی بسیار آسان، جعبه ابزار قدرتمند، انعطاف‌پذیری بالا، بروزرسانی دائمی و نیاز نداشتن به کد نویسی، در میان کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار است. 

وی ادامه داد: با توجه به قابلیت اضافه کردن افزونه‌ها در سایت های طراحی شده با وردپرس، کاربران به راحتی می‌توانند ویژگی های متنوعی به وب سایت خود اضافه و آن را سفارشی سازی کنند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: مخاطبان دوره با یادگیری وردپرس می‌توانند زمان و هزینه کمتری را صرف مدیریت و ایجاد محتوای وب سایت خود کنند و با معرفی کسب و کارشان در قالب یک سایت به حرفه خود رونق ببخشند و همچنین یادگیری وردپرس به افرادی که به حوزه طراحی و توسعه وب سایت علاقه دارند، کمک می‌کند تا این مهارت را به عنوان یک کسب و کار و منبع درآمد مورد استفاده قرار دهند.

وی گفت: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :