به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

بیست و پنجمین دوره آموزشی مهارت های روابط عمومی و فن بیان برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۰ کد : ۷۱۹۶۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۸
بیست و پنجمین دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
بیست و پنجمین دوره آموزشی مهارت های روابط عمومی و فن بیان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بیست و پنجمین دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: فن بیان یا هنر سخنوری به مهارت بیان کردن و ارائه مطالب به صورت مؤثر و تأثیرگذار اطلاق می‌گردد. این مهارت شامل توانایی‌های مختلفی است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند افکار، ایده‌ها و پیام‌های خود را به طور شیوا و قانع‌کننده منتقل کنند.

عباسی عنوان کرد: از اهداف برگزاری این دوره می‌توان به افزایش اعتماد به نفس و قدرت بیان، بهبود ارتباطات و تعامل اجتماعی، پیشرفت حرفه‌ای و شغلی و افزایش مهارت‌های غیرکلامی اشاره نمود.

وی افزود :توسعه مهارت‌های سخنوری و ارائه، توانایی برقراری ارتباط مؤثر در مذاکرات و محیط‌های گروهی و امکان تأثیرگذاری و نفوذ بر دیگران در موقعیت‌های مختلف، از مزایای گذراندن این دوره آموزشی است.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: یادگیری فن بیان به فراگیران کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی، اعتماد به نفس و توانایی‌های سخنوری خود را به طور چشمگیری بهبود بخشند و این مزایا به طور مستقیم در پیشرفت حرفه‌ای و تحصیلی آن‌ها تأثیر مثبت خواهد داشت. همچنین بعد از گذراندن این دوره به طور قطع امکان موفقیت در نقش‌های رهبری و مدیریتی در آینده شغلی آن‌ها تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان را با اساتید برتر بیاموزید.

عباسی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :