به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

هفتاد و پنجمین دوره آموزشی فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۳ کد : ۷۱۹۶۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۳
هفتاد و پنجمین دوره آموزشی  فتوشاپ (ویژه آتلیه و دفاتر تبلیغاتی) در مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
هفتاد و پنجمین دوره آموزشی فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، هفتاد و پنجمین دوره آموزشی  فتوشاپ (ویژه آتلیه و دفاتر تبلیغاتی) در مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: نرم افزار فتوشاپ یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته است. این نرم افزار از طریق ابزارها و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌کند، به کاربران امکان ایجاد انواع طرح‌های گرافیکی مانند لوگو، پوستر و بنر و امکان ویرایش انواع فرمت‌های تصویری را می دهد.

عباسی عنوان کرد: از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار می‌توان به امکان ویرایش تصاویر حرفه‌ای، امکان ایجاد و طراحی انواع محصولات گرافیکی مانند لوگو، پوستر، بروشور و دارا بودن ابزارهای طراحی متنوع برای خلق آثار گرافیکی خلاقانه اشاره نمود. نرم افزار فتوشاپ به طراحان گرافیک، هنرمندان دیجیتال و طراحان وب کمک می‌کند تا طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند.

وی افزود: از مزایای این نرم افزار می‌توان به امکان ادغام و یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارهای طراحی و چندرسانه‌ای و همچنین انعطاف‌پذیری بالا در سازگاری با سایر بسترها و محیط‌های گرافیکی اشاره نمود.

عباسی گفت: افراد با گذراندن این دوره می‌توانند به عنوان طراح گرافیک در دفاتر تبلیغاتی، ویرایشگر عکس‌ها در آتلیه‌ها و تولیدکننده تصاویر و محتوای گرافیکی برای وب در شرکت‌های توسعه وب مشغول به کار شوند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا نرم افزار فتوشاپ را با اساتید برتر بیاموزید.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :