رشد ۵ برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۵ کد : ۷۱۹۶۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۹
اصغر کریمی مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره ۸ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از رشد ۵ برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در این واحد خبر داد.
رشد ۵ برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اصغر کریمی مدیر مرکز آموزش های تخصصی شماره 8 جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از رشد 5 برابری اجرای دوره های مهارت افزایی سربازان در این واحد خبر داد.

کریمی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان، قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش های تخصصی شماره 8 این واحد طی سال 1402 موفق به برگزاری منظم و مستمر دوره های آموزشی برای سربازان در قالب چهار عنوان دوره آموزشی با عناوین اشتغال و کارآفرینی، مهارت های زندگی، مبانی حقوق و سواد مالی و سواد رسانه ای و فضای مجازی در مرکز آموزش پایگاه هشتم شکاری اصفهان شد.

وی افزود: دوره های مهارت عمومی برای سربازانی که در مرحله آموزشی خدمت  خود هستند و با هدف دانش افزائی و توانمندی سربازان و ایجاد تسریع و تسهیل در ورود سربازان به بازار کار و اشتغال زائی برگزار می شود.

کریمی عنوان کرد: در سال 1402 این مرکز آموزش شماره 8 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان موفق به اجرای 6060 نفر دوره و 40560 نفر ساعت آموزش در این حیطه شده است که در مقایسه با سال قبل خود، شاهد رشد 5 برابری هستیم.


نظر شما :