به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ یازدهم کتاب «معادلات دیفرانسیل» وارد بازار نشر شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۰ کد : ۷۲۳۴۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۸۲
چاپ یازدهم کتاب «معادلات دیفرانسیل (همراه با آزمایشگاه‌های کامپیوتر متمتیکا و میپل)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ یازدهم کتاب «معادلات دیفرانسیل» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «معادلات دیفرانسیل (همراه با آزمایشگاه‌های کامپیوتر متمتیکا و میپل)» تألیف دکتر بیژن طائری (عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اصفهان) با شمارگان 500 نسخه، دارای 510 صفحه و 6 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب برای استفاده‌ی دانشجویان مهندسی و علوم پایه در درس معادلات دیفرانسیل عادی نوشته شده است. روش حل انواع معادلات دیفرانسیل مرتبه اول، معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه‌های بالاتر، روش تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل و روش سری‌های توانی، هم‌چنین تابع‌نمایی ماتریسی و کاربرد آن در حل دستگاه معادله دیفرانسیل به طور کامل بررسی شده‌اند. از ویژگی‌های مهم کتاب ارائه‌ی مثال‌ها و تمرین‌های فراوان و هم‌چنین تشریح حل انواع معادلات دیفرانسیل با استفاده از نرم‌افزارهای متمتیکا و میپل به صورت خودآموز است.

چاپ یازدهم این کتاب در بهار 1403 با قیمت 3 میلیون و 640 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب


نظر شما :